Card Club

Frakt & Leverans

Vi använder oss av PostNord för vår frakttjänst, vilket säkerställer pålitliga och effektiva leveranser till våra kunder. Vår fraktkostnad baseras på vikten av din beställning, vilket gör att vi kan erbjuda konkurrenskraftiga priser samtidigt som vi upprätthåller hög kvalitet i leveranserna.

  • Vid beställningar mellan 0–250 g (löskort) erbjuder vi två leveransalternativ: frimärke eller spårbar leverans via PostNord. Vänligen notera att vid val av leverans med frimärke sker detta på kundens egen risk, då denna metod inte är försäkrad eller spårbar. Card Club ansvarar ej för eventuella förseningar eller försvunna försändelser som skickas med frimärke.

  • Vid beställningar från 250g och uppåt skickas med spårbar leverans via postnord för att du ska kunna följa din beställning och säkerställa att den når dig på ett tryggt och säkert sätt.

För ökad säkerhet rekommenderar vi alltid att välja spårbar leverans via PostNord.

Det finns två spårbara leveransalternativ att välja mellan: spårbar hemleverans och spårbar leverans till postombud. Vid spårbar hemleverans övergår ansvaret för försändelsen till kunden när PostNord har bekräftat att leveransen har genomförts till kundens angivna adress.

OBS: Om förseningar uppstår vänligen kontakta oss via mail: Cardclub70@gmail.com

Vi svarar alltid inom 48H.

cardclub70@gmail.com

Fri frakt när du handlar över 3000:-

Säkra betalningar med kort eller Klarna.

14 dagars öppet köp.

Vid retur

Vid retur gäller följande villkor i enlighet med svensk lag.

Ångerrätt: Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du mottagit varan, utan att ange någon specifik anledning.

Anmälan om ångerrätt: För att utnyttja ångerrätten måste du meddela oss tydligt och entydigt genom att skicka ett e-postmeddelande till Cardclub70@gmail.com eller använda vårt kontaktformulär.

Retur av vara: Du är skyldig att returnera varan i sitt ursprungliga skick, inklusive originalförpackning och obruten försegling. Vid bruten försegling förbehåller vi oss rätten att inte återbetala beloppet.

Återbetalning: Vi återbetalar det fulla beloppet för varan inom 14 dagar från det att vi mottagit varan i retur.

Fraktkostnader: Om du ångrar ditt köp står du för returfraktkostnaderna tillbaka till oss.

Reklamation: Vid fel eller brist på varan ber vi dig vänligen att kontakta oss genom att skicka ett e-postmeddelande till Cardclub70@gmail.com. Vi strävar efter att lösa eventuella problem med produkten på ett effektivt sätt och erbjuder nödvändig support för att hantera reklamationer.

Erbjuder ni fri frakt?

För tillfället erbjuder vi endast fri frakt vid köp över 3000 sek.

Hur lång tid tar det att få hem min order?

Vi behandlar alla ordrar så snart som möjligt, vanligtvis inom samma dag eller senast nästkommande arbetsdag (helgfria vardagar). Detta säkerställer att dina produkter hanteras effektivt och skickas snabbt för leverans. Vi strävar alltid efter att ge dig en smidig och snabb köpupplevelse. 

Jag ska bara köpa några löskort måste jag betala för spårbar frakt?

Nej, vid köp av några enstaka löskort finns alternativet: Frimärke OBS detta alternativ är ej spårbart eller försäkrat.

Hur blir min order levererad?

Vi skickar alla våra ordrar med Postnord för att erbjuda en säker och smidig leverans.

Vad har ni för fraktkostnader?

Fraktkostnaden baseras på vikten av din beställning, vilket gör att vi kan erbjuda konkurrenskraftiga priser samtidigt som vi upprätthåller hög kvalitet i leveranserna.

Min order är redan skickad men jag måste uppdatera min adress, vad gör jag?

Om du har ändrat din adress under tiden du väntar på en order, vänligen kontakta oss via mail (Cardclub70@gmail.com) så fort som möjligt.

Kontakt

Har du funderingar kring din order som du inte fick svar på ovan, vänligen kontakta oss via mail. Cardclub70@gmail.com